fredag 27. februar 2009


Emma sover hos tante Lise...


Ja da var kvelden kommet, å Emma sover nok som en stein hos tanta si.. :)
Må egentlig si det er veldig deilig, stille å rolig.. øyvind sitter i sofan å hyler, bare
for å få igjen følelsen av å være helt aleina i huset.. :P hehe..
han spiller litt xbox mens jeg leker meg litt med photoshop, som veronika har lært meg litt av..
trudde ALDRI i hele værden at jeg skulle klare noe så vansklig:P hehe.. ganske imponert over meg selv må jeg si altså.. :D selvfølgelig gjør jeg bare sånna enkle ting.. men blir sikkert bedre etter hvert :) skal legge ut noen bilder på fotoalbumet mitt, sånn at dere kan se hva jeg knoter med :) gjerne legg igjen noen tips jeg kan gjøre, forslag taes godt imot ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...! SÅ ufattelig morro bilde :) Litt skrekkblandet fryd virker det som :D

veronika Døli sa...

Verdens nydeligste jente!! :D Tantes gullgruve :D Bestevenninda til Martine

Lise sa...

hahaha.. Anonym..?? hvem kan du være?? hiha

Lise sa...

ååå.. får sånn kikk når jeg tenker på lille martine, nå er det på tide altså.. kan du ikke bare få skikkelig forgiftning så de setter den i gang da :P hhehe..

veronika Døli sa...

haha du er snill da!! psss

Lise sa...

heheheh :P