onsdag 25. februar 2009

Jentene mine <3

i dag har vi hatt venninne treff som vanlig.. hihi.. å guud å glad jeg er for de venninnene jeg har, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere altså, da tror jeg atte jeg hadde kjeda ræva av meg gitt.. Anett traff vi å, hu må jo ha fått helt sjokk, Marthe har unge, jeg har unge å nå skal vero å ha ;D å snart blir vell nanna på kjukka også? eller hva nanna? haha.. jeg syntes det er kjempe koslig at det ikke bare er meg som har baby, men atte det er flere av veninne gjengen som har også.. veeeldig veeeldig glad for det altså ;D

Men det var jo noen vi savna der da.. Ida, charlotte å karen :( vi må prøve å få til atte alle blir med en gang.. er så koslig liksom :D

6 kommentarer:

veronika Døli sa...

Var såå koselig ikveld.. haha ja artig å møte Anett. Hu bare: Åsn går det med dere a? Vi bare: Joda.. Marthe har unge.. å Lise.. Og vero skal ha unge i mars. haha. Hu bare OIII.. haha

Lise sa...

HAHA jaaa tenk for ett sjokk da, er jo bare 5 år siden vi slutta lissom, åsså har det skjedd så mye :P hehe..

Nanna sa...

NEI Lise, NEI! Det er det flere år til. Jeg kommer til å være på sjekkern uten unge når jeg er 40 jeg. Hehe, det er hvertfall planen min. Men så dukker det vel opp en drømmemann før den tid og så går planen i vasken, menmen. jeg liker at dere har unger jeg. Kan jeg heller se på de, og holde de når de blir 3-4 år gamle ;)

lise sa...

hahahahahahahahaha.. ler av deg altså nannizz, men du æra skjønn å da :P

veronika Døli sa...

Tiden flyyyr!! Åh bare vent Nanna.. du kommer nok snart du å!;) Fortere enn du tror

lise sa...

haha jeg gleder meg allerede nanna ;D