lørdag 21. februar 2009


Litt av noen dritt DAGER!!!

dagen i dag begynte med at vi så ut av vinduet å der datt himmelen nesten ned jo!! mamma satte i å banne å steike, selv om jeg ikke skjønte helt hvorfor :D
så siden mamma ikke er bygd for dårlig vær, ble det inne kos på oss i dag.. :D
mamma har kommet litt videre med bursdags presangen til bestefar som blir skikkelig bra, gleder meg til den er ferdig altså..

å i går, skulle vi egentlig til Martine, hun som kommer til å bli bestevenninna mi, men så dukket det opp så mye uventet atte plutselig var klokka syv, å vi måtte spise åsså må jo jeg legge meg :( dumme dumme leggetid..
Bestefar skulle komme med ved til oss, slik at vi ikke skal fryse oss skakk i hæl, men mamma kom på atte HERREGUD vi har jo ikke måka forran garasjen, å ut det bar for å måke.. Vi fant fort ut at det var ikke bare bare å måke der, for det var nemmelig ikke snø, det var IS!! så da måtte vi hakke da, å skal jammen si jeg blir sliten bare av tanken på at mamma skulle hakke opp alt det der, så da tok jeg meg en lur i vogna så lenge jeg :D

I morra skal vi til langangen å besøke mamma sin onkel tHOMOy (tommy) men han tuller så fært så vi kaller han bare for tHOMOy.. Der skal jeg leke med theodor, sigve og alexander.. det skal bli morro :D kommer mere om detta i morra.. :D


Ingen kommentarer: