onsdag 18. februar 2009


Okæy, kanskje litt seint å begynne å blogge litt om emma nå, men er jo bedre sent enn aldri ;D

Vi blei foreldre til en nydelig liten jente den 17. september 2008, på tss med keisersnitt, siden hun lå i sete å de kunne ikke måle størrelsen korrekt, pluss at jeg torte ikke når ikke hu lå rekti vei.. skummelt.. tiden flyr å Emma var 5 månder i går til dere som ikke vet, og hun kan allerede sitte helt av seg selv, rulle begge veier, spise på tærna gjorde hun allerede når hun var nesten 3 månder, hue holdt a allerede oppe dagen etter hun blei født (mamma SÅÅÅÅÅ stolt). TENNENE kommer å sikla renner som aldri før.. :P hehe.. i går begynte jeg å gi hu litt poteter å gullerøtter som jeg mixa sammen sjøl med litt rapsolje, syntes det er så mye tull med de matglassa du får kjøpt i butikken, nå var det jo akkurat trekkt ett parti tilbake som det var finni gift stoffer i, er det mulig lissom. å detta skal de selge til små babyser som ikke vet bedre.. hmm.. jaja, så derfor lager jeg baby maten sjøl :D det var ikke noe godt da, brakk seg ganske så godt, men noe fikk a ned :P

jeg derrimot heter lise å bor på stathelle med min samboer øyvind som så klart er pappan t Emma :D Her bor vi i ett lite hvitt hus som vi håper på at vi ikke skal bo så alt for lenge i til, har nemmelig planer om å bygge, jeg vil hjem igjen! TIL HEISTAD!! hehe..
Noe mere dere lurer på så bare å slenge inn en kommentar ;D

1 kommentar:

veronika Døli sa...

Se der ja! Jeg syntes du lærer fort jeg!:) Du blir nok snart en mester på dette her !:))