onsdag 4. mars 2009



Da var denne dagen over!

ja folkens, da var enda en dag over, og i dag har meg å Emma vært på kafè med venninde gjengen igjen :) er så koslig at vi har fått til detta å møtes litt oftere alle sammen samla.. er så utrolig glad for de vennene jeg har :)

stolt av meg selv i dag, vaska huset, klær, tørka støv osv. Nå må jeg sånn SERIØST begynne å få Emma til å sove i sin egen seng altså, har litt lyst å få henne inn på eget rom, siden hun vokner så ofte at Øyvind snorker, det gjør jo jeg og forsåvidt, men kanskje litt værre for ett lite spebarn å våkne flere ganger, når man egentlig ikke skal :)

i morgen sender pappa papirene på tomta inn til komunen. så detta skal bli spennans.. :) kommer mere oppdateringer om husbyggingen når vi har blitt enige.. vet hvertfall en ting.. å det er at jeg skal ha lange vinduer mellom benk plata å kjøkkenskapa på kjøkkenet.. :) hva syntes du om det.. ?

noen som har forslag på bad? nettsider e.l. ? kjøkkenet er allerede i boks.. vet akkurat åssen jeg skal ha det.. å Emma, ja hun skal få prinsesse rom DELUX <3 mammas lille prinsesse :) hihi

Ingen kommentarer: