fredag 20. mars 2009

ENDELIG KOM GUTTEBASSEN MIN HJEM, å det måtte vi feire med SHOPPING ;D

Øyvind har endelig kommet hjem etter en femdagers prøvetur med den ene båten på jobben sin, det var deilig å få han hjem tilslutt, selv om jeg har ikke sovi bedre enn på lenge når han har vært bort :P kjøpt nye madrass til senga, å fytti de er skikkelig digg altså, myyyke å gode.. så idag når vi sto opp gikk vi oss en tur med hensikt å SHOPPE :)


Teppe kjøpte jeg når jeg var i byn med vero å Martine <3
Syntes det fortsatt med snekkerbukse.. å en liten søt body

Fersken farga HH jakke.. deilig nå som det begynner å bli varmere i været
MARIN ALPIN JAKKE!!


5 topper, 1 bukse, barneklær og 2 jakker..
I morra skal Emma sove hos bestefaren sin, å det gleder hun seg veeeeldig til.. mamma å pappa har kjøpt seg martini asti og skal kose seg hjemme.. på dagen blir det ikea tur på oss, vi skal shoppe enda mere :P skal handle inn til rommet til Emma, så hun kan flytte inn på det snart, selv om jeg ikke vil ha hu inn på eget rom, men må ta til fornuft å gjøre det før det blir forsent :) kommer bilder i morra av hva vi kjøper ;D

Ingen kommentarer: