tirsdag 3. mars 2009



FOTOGRAFERING AV BARNET, FAMILIEN, ELLER HVA DU MÅTTE ØNSKE!



noen som vil fotografere barnet sitt, familie bilde e.l. så morsomt å se på når vi blir litt eldre, ha minnene for ALLTID!! Emma har vært hos en del fotografer for å si det sånn, ikke alle jeg har vært fornøyde med.. men hvis du vil fotografere, si ifra til meg, så skal jeg booke time til dere hos en super fotograf ;) send meg en mail, der så skriver hva du vil fotografere, hvor mange som skal fotograferes, hvor dere bor, navn og telefon nummer ;) du/ dere kan velge hvor bildene skal bli tatt, ute i det blå, hjemme hos dere eller ett annet sted dere måtte ønske :) Billig Å BRA :)

mail adresse: lisetrygsland@hotmail.com

Skal legge ut flere bilder som han har tatt, men nå er det bleieskift på gang :P


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nei så jævlig fint bilde!:D Det må jeg si ass! Klem Lise:P

Lise sa...

ja tøft ikke sant ;) mange andre kule åsså, skal legge ut flere ;D