tirsdag 24. mars 2009

NOEN SOM VET HVORDAN JEG KAN REDDE PLANTA MIII :( ???

6 kommentarer:

veronika Døli sa...

Er det noe håp her tru? hahhaha

Lise sa...

neeei :( hehe.. men fikk noen gode råd av min kjære nabo da, så skal vi se om de funker ;)

Elisabeth sa...

Jeg dreper alle planter og blomster jeg får i hus jeg :( Hvilke råd fikk du? Tror jeg hadde trengt noen jeg og!

Lise sa...

jeg klarer ikke noen blomster jeg heller.. men skal prøve med gjødsel nå ;D skal blogge om det hvis det funker.. men her er hvertfall råda jeg fikk :


Hva har du gjort med planta di??
har den fått mye vann??
Har den fått gjødsel??
Hvor står den???

Den trenger litt lys, så det er nok en av grunnene til at den har blitt sånn, og nå trenger den gjødsel.
Så jeg ville tatt og klipt bort alt det tørre, og gitt den litt vann og gjødsel. Så hadde jeg satt den litt lysre, og sett hvordan det hadde gått med den. Den skal vel ikke ha så mye vann, men den skal heller ikke tørke helt ut heller.....

veronika Døli sa...

Jeg også er ekstrem på å enten gi de for mye eller for lite! Hahah..

Også det med solyset da.. Det er viktig har jeg merka.

Lykke te!

Lise sa...

ja, har fløttan vekk fra trappa nå :P står ved vinduet :P hehe