søndag 22. mars 2009

OKEEEEYY!!

første glasset etter Emma kom tok jeg meg i går kveld.. hadde kjøpt inn Martini Asti. syntes den er driiit god :D ett glass sklei ned, 2 glass sklei ned, tredje glasset måtte jeg sette fra meg halv veis, blei så svimmel å varm i pæra, fnise humøret kom tettere på.. neei, skal si det ikke skulle så mye til. når sant skal sies hadde vi gått på ikea hele dagen, fra klokka 2 til 6, endel timer, ikke hadde vi spist.. så hadde nok sin lille virkning i tillegg :P hehe.. såå blei jeg så trøtt, atte jeg måtte bare gå å legge meg :P hehe.. så det var den dagen da.. men fikk kjøpt masse fint på ikea da, skal legge ut bilder i morra ;)

2 kommentarer:

veronika Døli sa...

hahahha blir spennedee

Lise sa...

hjææælpes, heeeeelt grusomt var det.. jeg blei skikkeli fjollehumør :P å ikke snakk om varm i toppen :P hehe