søndag 29. mars 2009

PÅ BYYYYN!!!

okey i går var første gang jeg var på byn etter at Emma kom, Hærreguuuuud kjente det var deilig å komme seg ut nå.. dro ut med snuppa miii.. Altså Veromilf ;D haha.. mista tellinga på hvor mange som kalte oss milf altså.. KALL MeG GJERNE MILF!!!!! hahahaha... hadde det kjempe koslig, selv om det surra litt rundt oppi huuuuee mitt.. hehe.. tåler ikke så mye etter nesten 1 1/2 år på tørka.. :P jaja.. men morro var det, å jeg gleder meg allerede masse til neste gang :P gleder meg masse til meg å veronika kan ta oss en fest sammen.. det kommer til å bli helt KANON!! :P hehe..

morro var det, men når jeg kom hjem, fikk lagt meg, begynte det jeg hadde fryktet MEST av ALT..
NÆRVER! KALDSVETTA! KVALM! HUEPINE! jaa, hva kan man si??? jeg er bare JÆvli jævli dårlig..! hehe men bedre nå da heldigvis.. men nå skal jeg jo snart legge meg igjen da.. men men..

2 kommentarer:

veronika Døli sa...

hahahha så morro som vi hadde det igår.. Tenk når vi begge er på flaska da.. det kommer te å ta helt av!!!

Må nok ta en tequila night you and me baby! Huff det kommer te å bli hardt igjen as.. sanasol fylla!!

Lise sa...

åjaaaaaaaaaaaaa <3 jeg glllleeeeeder meg allerede :D d skal bli knall.. ;D da skal vi koooose oss <3