tirsdag 28. april 2009

Besøk!!

I dag har vi vært å besøkt oldemoren til Emma som desverre ble syk for ett par år siden, er det alzheimer det heter tro, veit ikke helt hvordan jeg skriver det, men er hvertfall sånn at hun glemmer å blir utrooolig surrete :( men sånn er live, hun som alltid har vært frisk å rask, så sa det plutselig PANG så var hun blitt veldig surrete og gammel.. Litt trist at Emma ikke får oppleve henne sånn som jeg har gjort.. farmor har alltid vært der, syntes det er litt ekkelt nå som hun "ikke" er der.. men livet går sin gang, uheligvis denne gangen også..



5 kommentarer:

veronika Døli sa...

Skjønner at det er vanskelig :( Men en får prøve å leve i alle de gode minnene, og tenke at Emmas bestefar :D Og hennes farmor vil gi henne mange gode minner slik din gjorde :D

Lise sa...

det er sant :D gledeeer meg til i kveld vero <3 paradise :P

Anonym sa...

Hei. Ikke bry deg om hva folk skriver om deg.. Synes du virker som en kjempe flink mamma, og Emma er bare helt nydelig. Jeg er like gammel som deg og fikk selv ei jente i aug 2008 på sykehuset i tønsberg.. Kos dere kjempe masse vider. Tiden går så alt for fort:)
Hilsen Augustsnuppe<3

Anette`s Blogg sa...

Hei.. nettopp fått meg sånn blogspot, å så liker jeg å lese din blogg.. men hva må jeg gjøre for å følge bloggen?

Lise sa...

hei hei:D så koslig :D du trykker bare på den følg knappen på høyre side ;)