mandag 27. april 2009

DAGEN I DAG :)




I dag har meg og Emma vært på barseltreff hos Camilla, sammen med Britt, Carina og Henriette.. er så koslig når vi får til å møtes med alle de små, selv om ikke alle hadde muligheten til å komme da.. :) Etter vi var der, kjørte jeg Emma ned til svigermor der hun skal være hele dagen :) jeg skal nemmelig PRRRRØØØØVE å vaske vinduene, ser ikke ut i måneskinn nå altså.. :S noen som har lyst å vaske de for meg ??? bare å melde seg frivillig altså..

Vaskehjelp søkes i terneveien 10!
Du må ha stå på vilje, her er det mye som må gjøres støvsuging, vasking av vinduer, tak, vegger, gulv, trapper, vaske klær, henge opp klær, brette klær, legge klær på plass, vaske bad, do, dusj, tørke støv, vaske bord (GLASSBORD!! da må man regne med ca. annen hver time) sette inn i oppvaskmaskin, sette ting på plass når den er ferdig, vanne blomster, rense tepper, du må ha erfaring med bleieskift, tørke gulp, tørke sikel(omtrent annen hvert sekund) gå tur, handle inn mat, (Shopping kan jeg ta meg av :) ) Du må åsså regne med dritt betalt :) send meg en mail.. :P

Til kvelden blir det reker og vin etter Emma har lagt seg, gleder meg.. SÅÅÅ lenge siden jeg har spist ferske reker :)

Ingen kommentarer: