fredag 10. april 2009

Hva har dere gjort i dag??

i dag har vi vært på middag hos svigermor.. deeeeilig lammestek, tok sjansen å ta med Emma uttafor huset.. i morra skal vi på middag til pappa å tenkte å ta en tur på byn etter det ;D sammen med ida, rikke, marthe, charlotte og kaanskje veronika ;D det hadde vært knall om du blei med ;D vi har det jo sååååå morsomt sammen.. <3 Emma er jo fortsatt syk, og legevakta det blei i går, så da rakk jeg jo ikke parsermonien da.. men så den på nett rett etterpå.. :P hehe.. jaaa jeg er faktsik så avhengig!! åå gud å trist det var når Rune måtte hjem.. ja, ja det var trist det.. hadde jo håpa litt at han kom ganske langt, kanskje vant?!! men siden jeg veit hvem som vinner viste jeg jo at det aldri kom til å skje likevell.. meeeen det var jo ikke paradise hotel som var greia nå, det var Emma,,,, jaa som sagt hun er sjuk å vi måtte på legevakta, hun begynner nemmelig å bli litt dehydrert for får ikke i seg så veeeldig masse væske, og hvis hun gjør det.. kaster hun som regel det bare opp igjen .. :( sååå derfor veit jeg ikke heeelt enda om jeg skal utsette meg selv for fyllasjuken.. men en tur ut å se i lille langesund, blir det nok helt helt sikkert.. men kanskje jeg sparer kreftene til 25?? for da kommer jo nemmelig paradise hotel deltakerne på TORDEN!! halo!!?? men er ikke derfor jeg drar da.. er jo fordi lasgo kommer.. å gleder meg kjempe masse til å ha en knall knall kveld med Vero å Annie <3 detta blir bra jenter ;D


Min syke lille jente, som forsatt har humøret i behold <3

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja, sånn jeg opplevde det også. Jordmor som kom inn flere ganger og lurte på om filmfolka kunne komme inn nå. Heldigvis sa hun jo nei for meg etter hvert, hun skjønte jo godt at jeg syntes det var vanskelig så. Tror jeg var i 7.mnd ca når de begynte å mase om de kunne filme fødselen. For det ville bli "veldig pent og vakkert. Fotografen ville bare sitte i et hjørne og filme, dere vil ikke legge merke til det en gang." Neida, ikke i det hele tatt. Mens jeg lå med rier og ikke visste hva jeg gjorde hadde de festet en mikrofon på siden av senga mi. Jeg ante virkelig ikke noe om den (heller ikke Per så de gjorde det) før jeg skulle begynne å presse og det håndtaket de hadde festet mikrofonen til skulle løftes opp. Da ble vi litt forvirra alle sammen - hva faen var det som hang der ja..

Hadde de filmet fødsel tidlig i filminga med meg tror jeg ikke jeg hadde vært med i så mange episoder. Per fikk totalt avsmak av dem etter det, og har nektet helt å se episodene.

veronika Døli sa...

Jeg gleder meg til 25 april!! Er ikke det te lørdag a? 1 uke et! Wooow as ;P Det blir syykt. Ska vi starte hos en av oss først da? Var det annie vi skulle være hos tru?

CANT WAAIT!

Tone sa...

kjempe nydelig datter dere har fått :) satt nærmest klistra til tv skjermen når unge mødre gikk på tv :)

anette m sa...

morsomt å se deg på unge mødre :)