fredag 3. april 2009

i dag har vi ...........

vært sammen med tante og min bestevenninde Martine <3<3
vi har vært ute å gått tur, laga i albuma til de hærlige barna våååre <3<3
hva har dere gjort i dag da???

i natt sover Emma hos farmoren sin, vi skal nemmelig til sverige i morra å
shoppe ;D

i dag har Emma bæsja skikkelig myyyyye.. legger ut en film så kan dere se sjøl :P blei litt hektisk for å si det sånn, slapp jeg den ene handa hennes så var det rett ned å klø litt :P haha.. satt på dusjen å når jeg da snudde meg, var hele Emma full av bæsj!!


8 kommentarer:

veronika Døli sa...

Haha jo idag har jeg vært med mine 2 beste jenter <3 så har jeg hjulpet venninda mi med å vaske bæsj. hahah

Siri Oline sa...

Fytti faen!! Det der blei jeg ikke akkurat misunnelig på!!!!!

camillas sa...

haha.. satt akkurat å kikka på filmen, og Tobias sier bare "det er bæsj, det er bæsj!" og ler :P haha.
Gled deg til hun begynner å ta av seg bleia selv! Herlig herlig! :P virket som at hun var ganske fornøyd der hun lå da ihvertfall. hehe.

Cathrine sa...

Så skjønn ho var da!! Så at du hadde kommentert bloggen min for en stund siden, men så det ikke før nå. Sto plutselig at jeg måtte godkjenne kommentaren.. Vet ikke hvorfor, for jeg har ikke måtte det før..
Er det mange episoder igjen av unge mødre denne sesongen? Har ikke sett de siste gangene nå, så kommer nok til å få lasta de ned i påsken. Er en fin serie!

Lisetha sa...

hehehehe er dei ikkje skjønne dessa trollungan våre :) god påske til deg og dine :))

Hege Aker sa...

Huff og huff, stakkars DEG :p Jeg har nå opplevd masse bæsj med lillemann, men ikke SÅÅ mye hehe :p Søt hu er da :)

Elisabeth sa...

Haha! Herlig lekkert ja;) Den filmen må du spare på og vise henne når hun blir stor nok til at hun skjønner hva hun driver med:D

Lise sa...

ja bæsj er hærlig dere ;D å må si jeg brakk meg en deel ganger.. heldisvis kom det ikke noe i munnen, sånn som pappan hennes gjorde når han var liten :P da trur jeg at jeg hadde hatt store problemer for å holde meg.. var så vidt jeg ikke spydde til å begynne med :P hehe.

SELVFØLGELIG skal denne filmen spares på :P hehe....