fredag 10. april 2009

Paradise hotel!!!!!!!!

altså unnskyld meg, nå kjenner ikke jeg hu derre Nanna i virkeligheten da, men jeg hadde SKAMMA meg om jeg hadde blitt fremstillt sånn som hun blir på tv. En så blokkert kjerring tror jeg mann skal lete lenge etter.. Å at Rune blei sendt hjem??!! HELT UHØRT spør du meg, akkurat nå som Ida hadde dratt hjem, og han blei litt mer "sosial".. har aldri ledd å så godt, "det er bedre å klø, enn å få en jævla høne t å blø :P".. Nanna er en patetisk kjerring, som tror hun er noe stort..

Hvem håper du vinner paradise hotel ??

jeg for min del håper at Ida kommer inn igjen (hvem vet? hehe) og at hun kan vise litt mer av seg selv uten Rune.. (selv om de er joo veeeldig skjønne sammen da.. ) og at IDA VINNER HELE DRITTEN, kanskje sammen med Petter?? hmmf.. ;D

1 kommentar:

Trine Mαrie sa...

Er det to vinnere? :p
som du skjønner ser ikke jeg så møe påre :P