mandag 13. april 2009

PÅSKA 2009!!

litt langt innlegg følte jeg, så legger med en liten sang dere kan kose dere med :P




Emmas aller første påske, å det har vært deilig å hatt pappa hjemme heeeele dagen si :P vi har egentlig så å si flydd hele påska, eller en av oss hvertfall.. vi må ha byttet littegranne på, fordi Emma har jo vært syk, og påska har gått med til en del legevakt besøk..

Fredagen var vi på deeeilig lammested hos svigermor :) å lørdag var vi på lammelår hos fattærn, seinere blei jeg med Rikke, Ida, Marthe og Charlotte en tur uuut.. det var kjempe koslig..


25 APRIL skal jeg åpne baren, for å ha en aldri så liten fest før vi skal på lasgo konsert på torden, meg, vero oooog annieee ;D sammen med paradise deltakerne (og unge mødre lise) !!! haha..
detta blir morro vøttø ;D

ellers har jeg ikke fått tatt no særlig bilder, siden Emma har vært sjuk å sånn, ikke så veldig masse å ta bilder av.. pluss at kamera er tomt for strøm å jeg har rett å slett ikke orka å leita etter laderen :P hehe.. husker jeg la deg på ett smart sted, men hvor er det smarte stede??? FAEN!!



MEEEEN Emma har begynt å krabbe som bare det i påska, og nå får hun både med seg bein og armer :D MAMMA er STOLT av lille jenta si <3



Hvordan har deres påske vært??? gjort no kult???







å en liiiten ting til.. er det noen som syntes jeg burde ha sånn spørsmål runde? ser det er så mange som har det nå.. men ska jeg ha det truuu??

2 kommentarer:

veronika Døli sa...

hehe ja så det var mange som hadde det. hadde jo egentlig vært ganske kult!:D:D:D

En fiin påske dere har hatt, untagen at snuppa var syk. Men godt hun er på bedringens veei..

Gleder meg sååå te 25!!!

Anonym sa...

Stemmer for en spørrerunde! :)