søndag 17. mai 2009

dagen i går!!


Dagen i går begynte med at jeg ENDELIG skulle få se de 2 siste episodene av Prison break.. å må bare si at den serien der anbefaler jeg på det STERKESTE!! går bare til sesong fire, så ikke noe sånn evigvarans seri som aldri tar slutt.. å den siste episoden av hele serien var helt syk.. jeg satt å grein å grein å grein å grein.. grein så mye at det kom lyd ut av munnen lissom.. har du noen gang grini så mye?? så i går hadde jeg så sinnsykt vondt i hue :P sikkert fordi jeg hadde grini så mye.. fikk ikke med meg at Norge vant mgp. heller!!

Vant norge overlegent eller?? noen som så finala??

2 kommentarer:

Anonym sa...

De vant ganske overlegent ja, med nesten 400 poeng. Ingen har fått så mange poeng før.

Lise sa...

å jøss.. så det var skikkelig seier med andre ord :P