onsdag 13. mai 2009

De siste dagene!!

har ikke fått blogget så veldig mye de siste dagene, men tro meg, det er en grunn.. jeg har vært fyllasjuk som bare det.. begynte vell å gi seg med små små skritt i går, var litt dårlig til morran i dag men gikk over ut over dagen.. hoff, hadde helt glemt den fyllasjuken.. nesten så jeg aldri skal drikke mer igjen (men da juger jeg :P )


Fordi om jeg har vært fyllasjuk kunne jeg jo ha blogget.. MEEEN jeg måtte nødt å bare komme igang, og har derfor gjort grundig reint! Tatt ut teppene og gitt de en grundig teppevask for deretter å spyle de fri for såpe i 4 TIMER!! da var jeg veeeldig sliten etterpå for å si det mildt!! lufting av alle plantene som også har fått seg en real dusj med vann, det hadde de godt av kan du si!Vinduene kunne du ikke se ut av engang, så skittene var de! men nu er de skinnende rene.. :P klesmaraton har jeg også hatt. tørking av støv.. ja må si jeg føler meg ganske fornøyd, å detta var bare 1 etasjen!! :P Har også pakket vekk klærne til Emma som hun ikke bruker i store bokser kjøpt på ikea.. fire stapp fulle, og da mener jeg stapp fulle bokser med klær! så fått rydda i klærne hennes også.. så i morgen begynner jeg vell på andre etasjen, det kan jo bli morro å kommer nok til å holde på der frem til neste år.. !!

hvor gjør dere av alt "rotet" ?? Hva hiver dere ?? og hva kan man beholde??

jeg er en samleperson å samler på alt :P men det er ikke Øyvind! derfor tør jeg ikke la han hjelpe til for han hiver heeelt sikkert minner som jeg syntes det er godt å spare på!!

Emma har kanskje fått vannkopper, feber å røde prikker som bare formerer seg og blir større!! er jo ikke sikkert det er det, men lurt å få sjekket det. så i morgen er det en tur til legen!!

Tanna kommer mer og mer frem, så ler meg i hæl når hu åpner kjeften!! :P (ser ikke tanna her men, eneste bilde jeg fant av hu med kjeften oppe! selv om den er oppe hele tia :P )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis hun ikke har vært i nærheten av noen som har vannkopper så er det nok ikke det. Kan være feber-utslett. Men greit å få skjekket ja.

Lise sa...

det er nok mest sannsynlig feberutslett ja :) var hos legen i dag, men han sa jeg måtte vente noen dager for å se om det blei blemmer liksom.. å ble det ikke det, var det bare feberutslett.. hun får jo tenner nå, så ikke så usansynlig at det bare er det :D