tirsdag 5. mai 2009

Har gått ...

en tur i dag også, rett etter jeg hadde operert.. Vi dro opp til tante lise, så gikk vi en runde rund Heistad, åååguuud jeg gleder meg til å flytte tilbake hvis husplanene går etter planen :) Etter det dro vi til byn for å hente noen bildeler så vi får lagt den tredje bilen ut for salg, trenger jo ikke tre biler.. Etter det tok vi turen til tante Rikke, før vi måtte dra hjem fordi Emma måtte ha middags mat.. var så sliten at jeg sovna på sofan å bedøvelsen begynte å gå ut, fikk jeg litt mere vondt enn det jeg trodde jeg kom til å få, så har ikke fått gjort så mye etter det.. så da var det Øyvind sin tur til å rydde å henge opp klesvask.. kjipt for han, deilig for meg :D hihi.. Onkel Fredrik kom syklene en tur å så på forbannafotball kamp, så mor fikk ikke sett paradise i kveld.. får vell heller se det på nette da :D

Ingen kommentarer: