fredag 22. mai 2009

innlegg!!

begynte å skrive innlegg akkurat! men nå har jeg trøkkt på noe så komma punktum å alle de der funker fader meg ikke!!!! hvis jeg trykker på talla lissom kommer bare de tegna oppafor!! noen som veit hva jeg har trykkt på ??

gidder ikke skrive innlegg uten komma å sånn:: det blir jo så sinnsykt ekkelt å lese for dere!

merka faktisk nå at jeg får heller ikke skrivd store bokstraver med mindre jeg bruker den derre knappen som man skriver stort med hele tiden:: :p caps lock er det vell :p

2 kommentarer:

veronika Døli sa...

Sikkert gjort om til utenlansk tastatur. Da er alt anderleders..

bare restart pcen så pleier det å tilbakestille seg;)

Trine sa...

eller bare trykke der det står EN på verktøylinja under til høyre, så kan du velge norsk der :)

jeg er ganske kjent med problemet :P