søndag 24. mai 2009


JENTEKVELD SOM GIKK OVER STOKK Å STEIN!

Ja, selv om jeg sa etter forrige gang at jeg ALDRI skulle drikke mere, klarte jeg desverre ikke holde dette.. Men denna gangen var værre enn den forrige, det skal være sikkert å vist.. grusomt å bli så full, meg å Rikkemor var ikke mye edru for å si det sånn (husker du noe Rikke?).. tok en del shots å sånn.. å kan desverre ikke huske hvordan jeg kom meg på byn.. Tor kjørte meg hjem heldigvis å jeg klarte jo selvfølgelig å rote bort nøkkelen i løpet av det jeg skulle gå ut døra på bilen! men men.. var en morsom kveld, med litt for mye alkohol!

Her er noen bilder som vi tok!!!

MERK! DETTE ER TIDLIG PÅ KVELDEN, SE LENGER NED KOMMER DE BILDENE JEG IKKE HUSKER Å HA TATT :P






















NÅ BEGYNTE DET Å TA LITT AV, FOR Å SI DET SÅNN!!






Har dere hatt en fin helg?? har dere noen historier fra dere har vært på byn??

5 kommentarer:

veronika Døli sa...

hahahaha syyyke bilder.. fyyttii!!!

De leppene er jo bare helt sinsyke! De slår mine fra forje gang!!

Lise sa...

NEEEEI !!!

INGEN slår de leppene dine fra forje gang :P!

veronika Døli sa...

haha jo seriøst de her slår ALT!

Anette M sa...

haha.. for noen bilder :P
så ut som dere hadde det gøy da :)

Lise sa...

hehehe :P ja var veeeldig gøy :P hehe.. vi er ikke så fine pårre, så bare gøy å "drite" seg ut :P