søndag 10. mai 2009

MORGENSTUND HAR GULL I MUNN!!

Hvorfor våkner barn så innmari tidlig??!!
de gangene vi har vært ett sted å kommet litt senere hjem enn Emmas leggetid, slik at hun har lagt seg i ti tiden istede for halv 8, våkner hun like tidlig forde!! noen som veit hvorfor??
Det pleier å gå greit, men etter helgen må når Øyvind har tatt hu på morran, å det da kommer til mandag å det er min tur.. da kjenner jeg jon blund skal komme å drepe meg omtrent.. er driiit trøtt lisssom.. men etter ett kvarter har jeg kommet til meg selv å da går ting bedre.. :)

tid pleier dere å stå opp da??

1 kommentar:

veronika Døli sa...

Nei det kan du si!! Lurer på det samme selv.. Her står vi opp i 8-9 tiden :) Samme som dere er det ikke??

men idag var jeg trøtt as! haha.. Men sovna litt på sofan igjen med tuppa ved siden av meg. Det er koos det.

Kos dg på barseltreff da snuppeluppa mi