mandag 4. mai 2009

noen forslag på middag????

4 kommentarer:

veronika Døli sa...

Her om dagen hadde vi vårruller, stekte nudler og sursøt saus i nudlene!

Kjeempe digg.. (vårrullene blir best i frityrkokeren!)

Lise sa...

åå det viste jeg ikke gikk.. så man kan ta vårruller i frityrn.. da skal jeg prøve det ass.. da blir de sikkert mye bedre..

Solveig sa...

Hei! Artig blogg du har.. :) Idag skal jeg prøve meg på oppskriften din på bakt potet! Hørtest så godt og enkelt ut.. Mmm.. :)
Ett middagstips fra meg:
Wraps med kylling, løk, paprika, sopp og mais. Stek kjøttet først (det andre også om du liker det best..) Fyll wrapsen og tømm taco-saus over. Rull dem sammen og legg dem i en langpanne evt. ildfastform. Strø så over med ost og gratiner i ovnen.. snadder! Server med litt salat.. :)

Lise sa...

takk for det.. så bra å høre, da går du ikke glipp av noe hvertfall :D

jeg skal prøve den der i dag tror jeg, hørtes utrolig godt ut ;)