søndag 31. mai 2009

Nord Europas største akvarium!

Dagen i dag startet med at vi spiste egg og bacon (som vi har gjort alle dagene :P ) stella oss og gjorde oss klare til å dra på en liten tur til nordens største akvarium, som ligger i Hirtshals.. :D
Der skulle vi se på alt undervannslivet, Emma og Martine gleda seg som bare de, de var heeelt i 100 begge to :P (gjør vi dette for barna, eller for oss selv?? hmmm)


Her har du da fisken Andrea, den største fisken som var fanget av dette slage veide hele 3, 345 kilo! altså over 3 tonn!!
Her ser dere meg å Vero forran det svære akvariumet!!

Etter turen på akvariumet og en god lunsj i kafèn måtte vi en tur innom sykehuset der jeg oppererte for å be om en raport som jeg kunne ta med meg hjem til Norge som legen min kan få, slik at hvis jeg skal opperere senere, så skjønner de liksom ikke hvorfor jeg ikke har blindtarmen der, hvor er den lissom!?? kjekkt at de veit om det lissom :P
Turen etter det gikk til stranda, som er heeeelt skjønn, man trenger jo ikke dra til syden men den stranda i Danmark, da er det jo bare 3 og tre kvarter med båten!! :P kosa oss på stranda, tok litt bilder å sånn, føre turen gikk tilbake til hytta :D
Vell tilbake på hytta måtte vi jo kose oss litt sammen føre tullene våres var klar for senga. Begge jentene la seg føre syv, driit trøtte begge to, slike dager gjør jo inntrykk og da blir jo jentene slitene som bare det :P en så liten kropp skal det ikke så mye til før energi nivået begynner å synke :D får bare krysse fingrene for at de sover lenge i morra.. :D



I kveld tenkte vi at en dro inn å kjøpte noe mat på en returant så skal vi kose oss med maten, og kanskje det blir en runde med monopol??!! det slår jo alltid ann :P HIIHAAA
Blogges senere mine kjære lesere!! Forresten tenkte jeg å ha en konkurranse igjen.. men har ikke helt bestemt meg hva premien er.. Noen som vil komme med forslag om hva premien kan være?? kanskje for de som bare har barn?? eller alleåenvær?? noe mer dior premier kanskje??
si hva dere mener, og kanskje åssen konkurranse jeg burde ha også ??

1 kommentar:

Camilla sa...

Huff a mei, du har jo uflaks da!! :(
Ser ut som dere har det koselig selv om du sikkert ikke er helt i toppform etter oprasjonen... :) Håper dere har hatt en koslig tur, ser ut som om dere koser dere:D
Klem Camilla