mandag 25. mai 2009

NULL BÅTLIV PÅ OSS I SOMMER !!

Ja, i dag har Øyvind holdt på med Båten i HELE dag!! streva å sliti seg gjennom, vasking, bånnstoff, bytting av deler og polering.. da han omsider kom hjem til familien å fikk slengt ræva si ned på sofan ringer pappa ( båten står hos pappa) :

" hei Øyvind"

"hei Jan"

"jeg hadde egentlig ikke lyst til å ringe deg akkurat nå men"

"du hadde ikke det nei??"

"neeeeei, jeg har kjørt på båten med gravmaskinen, så nå har jeg stått å banna å steika for meg sjæl en time, å prøvd å satt den opp igjen. Før jeg måtte ringe"

"hahaha, ja da blei det strandlivet på oss i sommer. Trudde du kunne kjøre gravmaskin jeg Jan. Hahahaha"

"det er ikke noe å le av, faaader steike"


så ja, nå er vi uten båt i sommer!! det var den ferien :P men men, sånn kan det gå, ikke noe å gjøre med den saken. Men jææævli kjipt!!

3 kommentarer:

veronika Døli sa...

huff så syyyykt as..:P

Lise sa...

jaaa ass :( men men sånn kan det gå.. får håpe det fikser seg sånn med forsikringen at vi får pengene, så vi slipper å vente hele sommeren på at de skal bli ferdig med å fikse den, så vi heller kan kjøpe oss en ny :D

Kristina Kollbotn sa...

Får håpe det ordner seg med ny båt da:-)