onsdag 6. mai 2009

REGN!!

våkna av følsen at noe var galt, det pisket på ruta!! hallo liksom!!?? nå som det har vært sol, hvorfor trenger vi regn da??!! selv om jeg syntes det er ganske deilig med regn, sitte inne å kose seg i varmen..

så i dag må jeg vell lage litt i albumet til Emma, eller pappa??? en av tingene jeg skal gi til pappa er ett album der jeg har laget jan (pappa heter jan) gjennom 50 år! samlet masse bilder, litt historier og minner..!! tror det kommer til å bli brææ..

.. babysvømming er det i dag også.. blogger om den senere, har noen døds kule bilder av Emma under vann, og filmer!.. eneste er at jeg må få lagt de inn på pc, de er på sånn videokasett.. men ska a få gjort det.. :)


Hva pleier dere å gjøre når det regner??!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Surfe på pc`n. Skikkelig produktiv. Skulle visst heller laget album til S.J.
Nr. 1 har ett (2 faktisk) velfylte album, Nr. 2 har ett tynt, lite album og S.J. som Nr. 3 - vel, hun har ikke noe ennå. :dårlig samvittighet:

Ha en fin dag!