søndag 10. mai 2009






Rikkes bursdag og en tur på byn!!!


Meg og Rikke fine i farta!!
Må ærlig innrømme at jeg ikke husker dette bilde :P

I går dro vi i bursdag til Rikkemora våres som fylte 21 år på fredagen.. Der var det masse gamle kjente å enda noen flere, hadde det kjempe koslig.. Kanon BRAA!! ;) merker at det er deilig å komme seg ut etter hele 17 månder på den tørre side!! åsså helt nyyydelig at meg å vero drikker sammen når det er første fylleKULA vi hadde :P Så man kan godt si jeg blei god full og har rett å slette noen sorte hull i hukommelsen!!

Marthe og meg


Vero og meg


Lise og meg

Vi dro på park, dansa, kosa oss å drakk som hakka møkk!! :P en tur på Jimmys måtte også til før vi dro hjem for å sove ut rusen!! skal jammen meg si at den skallebanken jeg har hatt i dag, DEN KAN IKKE BESKRIVES MED ORD :P

Skal blogge mer om denne kvelden senere i dag, har så vanvittig masse syke bilder.. så følg med i kveld ;)


2 kommentarer:

veronika Døli sa...

hahha syyk kveld.. Og jeg med de negar leppene!!

Lise sa...

ja ha ha.. de tok kaka!! :P