lørdag 30. mai 2009

Sæby... :)

Ja, smertene begynner å gi seg, å i dag tok vi turen inn til sæby for å spise en is og se litt på livet her i Danmark! Så har vi shoppa litt daa selvfælgelig.. :P blir mer shopping på mandag for da skal vi til Ålborg å nyyyyte shopping livet... :D


I morgen skal vi til akvariet i hirtshals, bare for å finne på noe, skulle egentlig til den løveparken, meeeen blir kanskje litt langt å kjøre, siden lille Martine er med.. så da får vi ta det igjen om noen år :D men blir gøy å se på livet under vann :P !!


Noen andre som har vært i Danmark og har noen ideèr om hva vi kan finne på i dette landet??


fortvil ikke, skal prøve å få lagt inn bilder i morgen :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dere er utrolig heldige som er i Sæby. Aner ikke men har vert der utallige ganger. Har også vert på Akvariet på Hirtshals. Var mye å se selv om ikke akvarier er noe spesielt spennende.

Jeg annbefaler dere å dra til Fredrikshavn. Det er en kjempeflott plass og ikke minst kjempe fint å handle, der er utrolig mye.

hilsen Camilla og Nicholas . camillarepvik89.blogg.no

Anonym sa...

ja det er helt utrolig nydelig her :D spesiellt stranda :D annbefaler alle den.. trenger ikke fra til syden når man har den stranda her :P

jaa, jeg var der på en snarvesitt når jeg måtte på sykehuset :P da skal vi dra ditt :D

Vet du om det er oppe i morra? er jo egentlig pinse, men er det det i Danmark også ?? :P

Er ikke logga på så blir anonym .. :P

klem Lise

Til dere sa...

Rekner nok me det er stengt siden det er pinse.. Skal dere ver der lenge? :) Hvor er det dere bor? Når vi har vert i Sæby har vi bodd på Sæby søbad tror jeg det hete. Dere er så heldig.

Nå har jeg fått meg sånn konto så du ser at de er jeg som skriver og at ikke andre utgir seg for å ver meg.