fredag 1. mai 2009

SOMMER, SOL OG GRILLINGS MED VENNER!!

dagen i dag må jeg si har vært helt toppers, nå får jeg skikkelig sommerfølse <3 Lise, Stian, Rikke, Marthe, Stine Elise, Atle, Ellen, Veronika, Kristoffer, Martine, Øyvind, Meg og Emma har grilla å kosa oss på værandan i Terneveien 10 i dag.. :) var jo skikkelig varmt, nå gleder jeg meg så til vi kan dra på vannet, grille og kose oss enda mere, det har jo såvidt begynt :)


24,5 grad ute klokken 19.58!! :P

Emma har sovi ca. en halv time i dag, så når jeg skulle legge hun, la jeg hun ned i senga, daaa var lille Emma heeelt borte i drømmeland :) Men før hun sovnet måtte hun nøøøødt til å ta en dusj med pappan sin.. Å TIL DERE SOM VIL LAGE FORUM OM DETTE!! HUN BLIR IKKE PRESSET INN I RUTA, HUN SKAL BARE SPISE..!! bedre å være føre var for de slemme menneskene der ute som lirer av seg alt mulig dritt som de vrir å vreger på :D


I GÅR dro meg og Rikke + lille Emma til byn, å da blei det litt shopping da vøttø :) men denna gangen kom jeg også hjem med noe til meg selv, tro det eller ei.. det tror jeg helt seriøst er første gangen.. blir alltid til at jeg bare kjøper til Emma, selv om jeg sier til meg selv at i dag, da er det min tur til å finne noe .. men DENNE GANGEN klarte jeg det :)




Til meg selv: sko og svart skinnjakke <3 style="margin: 0px auto 10px; display: block; text-align: center; cursor: pointer; width: 200px; height: 150px;" src="http://4.bp.blogspot.com/_5ong3O3L1Ho/Sfs7i6PP_nI/AAAAAAAAAf8/8R9x5NPKJYg/s200/DSC02164.JPG" alt="" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5330920054857924210" border="0">

4 kommentarer:

veronika Døli sa...

haha endel til Emma å da!

veronika Døli sa...

Nei detta er jo helt vilt.. må nesten lage forum om dette. Du presser jo stakar Emma inntill dusjen så hun ikke får puste.. Skulle meldt deg til barnevernet asså! HAHAHHA

Lise sa...

hehe ja, blir sånn hver gang.. den ungen har sikkert 1 tonn med klær allerede :P

jaaa, jeg er den værste mamman noen kunne hatt, jeg misshadler, har lav iq så ungene mine kommer sikkert til å bli like dumme som meg :P brøhue er jeg lo, TENK Å HA EN HJERNE AV BRØØ lissom!! hønsehjerne åsså tilogmed. nei hoff, det hue mitt er det mye gæli med :P

veronika Døli sa...

hahaha!! Øy 2 dager siden oppdatering.. Skjerpings hehe