mandag 18. mai 2009

SYK Å SJESSEN!!!

i går kveld ble jeg så sinnsykt kvalm, og hadde feber hele natta.. så idag har jeg bare liggi å slappa av på sofan, mens Øyvind har gjort det meste.. hater den følsen om man skal spy eller ikke + tempraturbølger i tillegg!! grusomt.. så idag har jeg ikke gjort annet enn å syntes synn på meg selv..

er åsså så sinnsykt sjessen, men siden jeg skal ned i vekt så er det bare knekkebrød å vann når fristelsen frister!!

Hva pleier du å ete når du sjesser på noe??

Håret til Emma begynner forresten å vokse for fullt :P trykk på bilde for å se det stort!

3 kommentarer:

anne elisabeth sa...

Når jeg blir sjessen nå om dagen så har jeg fått helt dilla på frukt! Jordbær, vannmelon og epler. Og gulrøtter med dressing som dipp.

veronika Døli sa...

hmm sjokolaade! sjokoladefondy er godt.

vannmelon og minigullerøtte.. øøy kommentarfeltet på bloggn min funker d.. hmm. 3 stk som har lagt igjen en komentar idag

Anonym sa...

Nå orker jeg ikke være sunn, men før så brukte jeg: Oppskjært frukt og grønt. Knekkebrød med litt pålegg, kopp te, pepsi max, en yoghurt, litt nøtter, vann. Man kan lage god dipp ved å bruke poser og kesam mager evnt. naturell yoghurt. Bær og kesam vanilje mager er også kjempegodt! Litt 70 % sjokolade går også.

Lykke til! hehe

Hilsen Britt