søndag 7. juni 2009

Barnasdag og bursdagsfest!


I går var det duket for barnas dag i Porsgrunn, selv om Emma er litt for liten til å skjønne hva det er, måtte vi jo ta en tur opp for å slå i hæl litt tid :P åsså måtte vi jo se Marthe og Emilie som hadde kledd seg ut som feiere med sot i tryne :P


Satt på Jonas med guttebassen min å den hærlige skapningen våres sammen med Veronika, Kristoffer og lille Martine, som fikk sprøyte her om dagen :( får vondt av de små når de må pines sånn.. det er aldri morsomt ;( åsså kom tante Rikke rett før toget skulle gå :D



Fyrstikker og bier



Vulkan utbrudd og fisker



Brannmaneter og drager

BURSDAGSFEIRING
Senere på kvelden var det tid for bursdagsfeiring for Veronika (glemte desverre kamera, så fikk ikke tatt noen bilder fra denna kvelden) jeg drakk ikke siden jeg skal vente litt med det etter operasjonen :) Rikke var på jobb men kom når hun var ferdig.. så da var det ikke bare meg som var edru :) Dro opp på Tante Sofie der vi tilbrakte kvelden med snuppisene.. var vell hjemme i fire tia, å da var jeg mildt sagt klar for senga :P

Hva har dere gjort i hælja ??

2 kommentarer:

veronika Døli sa...

woohoo!! :) Hadde det toppers :D

Lise sa...

jaaaaa, det var kjempe knall :D