mandag 29. juni 2009

Barseltreff med rampungen min <3

BARSELGRUPPPA :)


Noen av Bildene vi tok, disse tok jeg bare med dritt kamera mitt :P



l





I dag har vell vært nesten akkurat lik alle andre dager, vi har tilbragt tiden på stranda :D Men denna gangen var det med barselgruppa (Tante Rikke var også med :D ) Vi fikk tatt gruppe bilde av alle ungene våres, å gud å fine de blei. Må fremkalle ett å ha det på veggen tror jeg :D spiste å kosa oss alle sammen :)


Lillemora mi er en liten ramp!


Det er jo sånn at man gleeeeder seg til ungen din begynner å gjøre noe nytt, feks. sitte, krabbe, snakke, gå, spise annen mat en melk osv. Men når man da skjønner at de ikke kommer til å stoppe igjen, sliter man litt med tanken :P Det er jo ikke så lett å ha med Emma på stranda nå lissom, det skal krabbes å spises, putter alt i munn.. Det er jo så enkelt når de bare får pupp å ligger der du sist la hu fra deg.. Man merker at man må følge utviklingen demmes å det blir bare "værre å værre" :P men er jo en helt spesiell ting da :D

5 kommentarer:

veronika Døli sa...

haha jaa veldig deilig å bare legge Marine under parasollen og der ligger hun. hehhehe ;)

Åsn fikk dere alle de barna til å sitte på rekke og rad SAMTIDIG??? hahhaha

Anonym sa...

Ja, det ble fine bilder. Har du fått de jeg sendte deg på mail? Sendte med et par fine av snuppene våre :)

Hilsen Britt

Annie sa...

Så herlig dååå! haha:D Nydelig datter du har:)

Lise sa...

Det var faktisk ikke så vanskli Vero.. de er englebarn alle sammen vøttø :P hehe.. :P

Ja fikk de på mail britt :D Har du fått noen bilder fra de andre??

Jeg veeet annee :D:D Hihi

Anonym sa...

Bare vent det blir enda være når de begynner å gå da må du regne med å løpe etter lille snuppa de hele tiden... å enda være når de begynner å løpe :)
hehe, men er en sjarm med all utviklinga også da, selv om det blir mer slitsomt...