torsdag 18. juni 2009

bærte, spillkveld å shopping!

Ja nå begynner jeg å lure på om Emma kommer til å bli en liten bærte som kommer til å låse seg inn på badet, male tryne sitt med minst fire lag brunkrem, klompete maskara å kinn som to knæsj røde roser..

lippglossen er jo allerede på plass :


Måtte bort på brotorvet å kjøpe meg ett spill i dag, siden jeg fikk jentebesøk i kveld, å vi syntes fortiden det er veeeeldig morsomt å spille fantasi.. har du prøvd det ?? tegn, min, gjett og vinn :D


å hvem tror du vant overlegent ???????? :P
hehe :P




Å siden jeg var på brotorvet, klarte jeg jo selvfølgelig ikke la vær å shoppe litteranne :D ( dynetrekket kjøpte jeg for noen dager siden, er det ikke søtt?? )


4 kommentarer:

veronika Døli sa...

lise + rikke.. Fredrik? haha wtf?

Var det det dynetrekket du kjøpte når vi var på herkules?

therese sa...

så søt hun er :-) minibærta!

Henriette sa...

Fantasi er kjempe gøy :)

Lise sa...

ja det var d vero, varre ikke søtt :D

det er mini bærta vøttø :P

jaa det er helt genial altså :P