fredag 5. juni 2009

Dagen i dag !

I dag har vi gjort litt forskjellig ting, vært oppe med lunsj til Øyvind og Sven! arbeidskarer som er sultene trenger mat :P så dro vi ned på helsestasjonen der jeg også fikk sjekka stinga mine etter operasjonen, å det viser seg at jeg ikke tåler tråden de syr med.. så det er derfor det ikke vil gro.. men men, skal til min egen lege til mandag, får høre hva han sier da :D

Lille Mathias måtte vi innom å hilse på i dag, må si jeg blir verpesjuk jeg altså når jeg ser så små nurk som bare ligger å nyter livet.. men får vell knipe igjen ett år eller to til, før vi slår til igjen :P blir kanskje litt tett nå, Emma er jo fortsatt liten..

Hvor mange år syntes du det burde være mellom barna??

min mening er 2-3 år!

4 kommentarer:

veronika Døli sa...

2-3 år :) Vi skal nok sette igang om ett år ca :D Hvem vet, kansje vi går gravide sammen neste gang å?=) Bare kansje litt tettere?

Julie :) sa...

3 år er visst det ideelle for både mor og barn :-) så jeg skal ha 3 år mellom mine hvis alt går etter planen da.

Bodil sa...

Jeg vil ha minimum 2 år mellom mine framtidige unger.

Anonym sa...

Har prøvd 3 år mellom. :( Denne gangen vil jeg forsøke å ha de litt tettere.