fredag 5. juni 2009

Emma som tenåring!

Jeg må innrømme at jeg gruer meg til den tiden det er Emma sin tur til å være tenåring.. korte topper, hotpants som er så stram at rompeballene deler seg.. ja ja, må vell bare innse at det kommer til å skje en gang i tiden, men da får jeg bare bli "kjip" å sette foten ned.. ingen skal se rosinpuppene til dattra mi! det skal være sikkert å vist!! :P

Har allerede fått en forsmak på hvordan Emma kommer til å bli som tenåring!!


var på noen nettsider fra USA, der kom jeg over bikinier for små babyer!! syntes dere det er greit å kle ungene opp slik?? eller er det bare meg som over reagerer??

6 kommentarer:

Grysom sa...

jeg syns unger skal få være unger.. ikke kles opp som små voksne...

Lise sa...

HEEEELT ENIG :D

Anonym sa...

jeg syns det er mye bedre å ha på en badedrakt hvis de skal bade, ellers kan de jo bare gå i bleien;) eller hvis det er veldig varmt kan de jo gå naken ;D

Anonym sa...

Jeg syns det er helt horibelt å kle opp små barn som småvoksne.. La barn være barn.. De kommer fort nok i den alderen hvor fokuset på kropp er reelt.. se bare p 12 -13 åringer nå.. Helt sykt!!

Liker bloggen din veldig godt=) Morsom og ærlig=)

hilsen førskolelæreren =)

Til dere sa...

Hun har blitt så søt. Håpet dere koste dere mye i Dannmark på tur. Du er så heldig. Borsett fra operasjonen. Jeg har nå ikke lenger bloggen. camillarepvik89.blogg.no
jeg har fått ny lukket blogg så vil du lese den kan du sende meg mailadressen din så kan jeg sende deg invitasjon :)
Klem Camilla og nicholas

Lise sa...

Godt det ikke er bare meg som syntes det :D BARN SKAL VÆRE BARN :D det skal hvertfall mitt barn :P