søndag 14. juni 2009

EMMAS FØRSTE SKRITT!!



Hentet Emma i ett tiden hos mamman til Øyvind, siden vi var på fest i går sov hun der:D Det hadde gått kjempe fint :)

SÅÅÅÅÅÅ dro vi til pappa for å spise litt mat å kaker :D etter slike selskaper er det alltid masse mat igjen, selv om man stresser som en jøk samme dag å lurer på : er det nok mat troo?? men der kjenner alle seg igjen kanskje??

Endelig hjemme å Øyvind farter avgårde på trening, Emma fikk kveldsgrøten sin å melka så satt jeg hu litt på gulvet for jeg måtte så sinnsykt tisse :P når jeg kommer inn i stua, står ungen rett opp å ned midt på gulvet, jeg leiter febrilsk etter kamera men finner det ikke.. SELVFøLGELIG.. når jeg endelig fant det (etter ca. 10 min) ser hun kamera å skal ha tak i det.. da kommer en liten jente som det ser ut som hun har fuullt av melkesyre i begge beina kavlans 2 skritt mot mamman sin.. åsså datt hun jo ned på rompa :D MEN 2 skritt for meg gjør at jeg er kjempe stolt av lille gullungen sin <3 :D hun er jo tross alt ikke 9 månder engang enda :D

KJEMPE STAS.. :D

fikk desverre ikke tatt noe særlig bilder fordi det kamera jeg har er så sinnsyyykt treigt.. men noen fikk jeg knipsa da :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

nwww. så flink litt snuppe da :)

Lise sa...

jaaaaa :D jeg er så stolt atte :D jenta t mamma det <3