fredag 19. juni 2009

En bitte bitte liten shoppingtur + gave til meg ??

Måtte shoppe litt i dag åsså gitt.. men denna gangen var det smekker som sto på lista, nemmelig smekker med plastikk bak!! det er jo klin umulig å finne jo :S noen som har en anelse hvor man kan få kjøpt disse?? da mener jeg ikke sånna sikle smekker altså, men sånna store "matsmekker"..

fant hvertfall noen som var litt større enn de aller minste siklesmekkene da, så da blei det noen pakker av de :D



Å siden jeg var på brotorvet, tenkte jeg at jeg kan jo kjøpe meg ett spill til.. har jo fått helt dilla på brettspill fortia, er jo såå morsomt.. Men de hadde jo selvfølgelig ikke noen jeg hadde lyst på.. SÅÅÅ, blei øynene mine trukket bort til en hylle der det sto enda flere spill, bare ikke brett spill.. dette var PC spill... Å når det kommer til pc spill å ett slikt spill jeg ville kjøpe, tenkte jeg med meg selv at : HERREGUD lise, du er alt for gammal for det der... MEN smart som jeg er sier jeg

kan du pakke det inn :D det skal være presang ;)

Ja det kan jeg gjøre vet du, til barn eller voksen ??

tusen takk :D det er til barn..

Å dermed fikk jeg innpakningspapir til barnepresanger :D avslørt?!!! hmmmm :P

hva kan dette være tro??


OOOOOJ, The Sims jo :P

6 kommentarer:

veronika Døli sa...

hahahhahha du er vill i fletta du lise..

solstraale_ping sa...

Hey:) Ekke helt sikker på åssen smekker du mener, men på maxi på downtown har vi hadd noen sånne store smekker av hard plastikk, med sånn lommer der all maten som ikke treffer munn kan falle nedi:) Og by the way.. Sims er drit gøy:)

Anonym sa...

her er sånne av hardplast som maten kan dette neddi : http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=14662&template=product_info&open=12 :)
håper det var sånn du mente, jeg mener å ha sett di over alt egentli xD

Henriette sa...

haha :)

Anonym sa...

HaHa =)

Anonym sa...

Jeg fikk noen sånne smekker nå av "svogern" min;) og han hadde kjøpt de på nille:) så kanskje du finner der:)