mandag 8. juni 2009

Foreldre møte i barnehagen!

i dag har vi vært i foreldre møte i barnehage, å må si jeg gleder meg til Emma skal begynne. For en så koslig barnehage har jeg aldri sett.. måten de går frem på ved å lære og følge opp barna syntes jeg var veeeeeeeeeeeldig fin.. så tror ikke det blir noe problem i det hele tatt :)


Rett ved skogen ved siden av hoppbakken der de er masse om vinterne, barna er masse ute ( noe jeg syntes er veldig bra, hvem har ikke godt av litt frisk luft??!! ) dette er en fiske barnehage, så fisk får de, å det er ikke fiskepinner fra first price som de fleste barnehager serverer, men fiskesupper,pizza med reker å fisk osv. barna får også være med å lage maten, 2 og 2 etter tur å orden får være med.. Bursdager feirer de, men IKKE med kaker.. dette er en barnehage som kutter ut sukkeret og når en har bursdag, lager de grillspyd med frukt, fyller opp skjørøverskute, prinsesse ting (husker ikke hva det var, men no prinsesse greier hvertfall :P ) osv. med frukt.. de lager en tavle der det er 5 ønsker, så barna kan peke på hva de vil frukten skal bli servert i når de har bursdag.. :D syntes denna pedagogiske måten de bruker i barnehagen hørtes helt toppers ut, og tror Emma vil trives som bare det :D


er det noen av dere som har barn i barnehage?

hva syntes dere om den??

3 kommentarer:

Trine Mαrie sa...

Hvor er den barnehaven hen ?

Lise sa...

det er den på sjeseveien, avd. falkåsen :D

UnePune sa...

Jeg har en mamma i den barnehagen! Lurer på om hu var på bildet til og med. Var innom der for noen dager siden på besøk, så veldig fint ut der =) Og mamma er selvfølgelig super!