søndag 14. juni 2009

Helgen som gikk!!

Denne helgen har gått som lynet, å har derfor ikke fått blogget noen ting :( men fortvil ikke, her kommer det :D

FREDAGEN!

Fredagen gikk til å hjelpe å fikse i stand til pappas 50 års dag. Laging av mat, sette på plass stoler, bord og der bandet skulle spille :D Etter jeg var ferdig med å hjelpe pappa å siw, var det tid for REKEKVELD hos Rikke :) ååå gud å deilig det er med reker..!! Vi spillte GENI og FANTASI til lagt på natt.. Kjempe koslig kveld å dette MÅ gjøres igjen :)

LØRDAG OG TID FOR KLAMPEN I BÅNN!!

Da var det tid for pappas 50 års dag.. han rigga til låven, med band, mat og god drikke :D festen begynte vell som alle andre fester, spising å drikking, men den utarta seg til en heidundranes fest.. Voksne mennesker som dansa på bordene, sang for full hals, klina å snakka griseprat.. ja må jaggu si jeg lo godt.. Una å Ole Jørgen var der også, meg å Øyvind måtte jo gi de "litt" å drikke, de fikk jo egentlig ikke lov, MEN de blir 18 i August, å de drikker jo masse forde.. Hvem tror i disse tider at alle ungdom begynner å drikke på 18 års dagen?? da må dere tro om igjen.. :D . så hvorfor kan de ikke kose seg med litt drikke.. meg å Una drakk Passoa, skikkelig god må jeg si, men blei jo kanskje litt mye av det gode :P Dette er en kveld jeg ALDRI kommer til å glemme for å si det mildt.. :D Festen var vell ferdigsånn ca. klokka ni på morran :P

Øyvind måtte ta seg en bitte liten strekk mellom slaga :P




Vi dro litt tidligere hjem for å ha nach i baren, ALLE LÅ Å SOV!!! men Tor kom da.. så da var vi oss tre som drakk å kosa oss med litt høy musikk. klokka var vell seks da jeg så på klokka sist, og med mine ustøe bein kom jeg meg vell ikke i seng før nærmere syv.. klokka 1 skulle jeg hente Emma, mens Øyvind sto opp klokken fem i ettermiddag.. så nå er det MIN tur til å sove!! :D



KJÆRE NABOER: VI BEKLAGER SÅ MYE TIL DE SOM BLE BERØRT AV VÅRES MUSIKK, MEN MED LITT ALKOHOL I BLODET BLIR DØMMEKRAFTEN MIN VELDIG REDUSERT!


HVA GJORDE DERE I HELGEN DA??

4 kommentarer:

veronika Døli sa...

Så ut som en fin bursdagsfeirng..

Men var Ida der? Hmm...? hmm jeg møtte jo både Ida og Tor ute på lørdag. og hva har skjedd med armene te tor egentlig?

Anne Elisabeth sa...

haha husker Tor sto å sang karaoke jeg :p

Lise sa...

jaa det var det :D ja vøttø hva jeg husker ida var innom en tur, men når jeg så på bildene så jeg også Marius å Sveini.. hmm.. trudde jeg så feil, men det var de altså :P

armene til tor er fulle av lipgloss :P ikke spør meg ??!! :P hihi

haha ja Anne, en opplevelse for livet eller?

tanorexic sa...

Haha,Tor jo:) Ser han var i form ja,hehe.