onsdag 24. juni 2009

Langt å gå!

I dag har jeg fått unna en del klesvask, samt brettet å lagt på plass, så må innrømme at jeg er veeeeeldig stolt av meg selv akkurat nå. Det værste jeg veit er nemmelig å vaske, henge opp å brette klær, fins det noe kjedligere enn det ??

Meg, Vero å snuppene våres bestemte oss for å gå en tur i dag.. Turen ble da fra Stathelle til Langesund, vi kosa oss som bare det på turen ned, med Martines drittbleier å Emmas tuting på rattet sitt :P Dee kosa seg som bare det da, åsså så deilig for de å være så mye som mulig i frisk luft og varmt i været :D

Etter enn sånn tur må jeg innrømme at vi var slitene, og da ser Lise å Veronika ut som dette :





Gnagesår får man også, å hva kan man ikke bruke ammeinnlegg som ??




Begge veiene orket vi ikke gå da, så aller første bussturen til snuppene med mammane sine, som også ikke har tatt bussen på en goood goood stund :P





4 kommentarer:

veronika Døli sa...

NEEI OG NEEEI... de fææle trynene våres Lise.. hahahhaha..

Imorgo skal vi være enda mer ute i det nydelige været snuppa. GLEDER MEG ;D

Lise sa...

tehehehe :P Fæle tryner?? snakkeru om ?? haha

åååå det skal bli så deilig <3<3<3<3<3

Anonym sa...

Hei. Leser bloggen din hver dag. Søt jente du har : )
Bare et bittelite tips: Jeg synes det er litt slitsomt å lese bloggen din siden du bruker forskjellige farger på skriften, at du bruker store bokstaver midt i en setning og at du draaaaaaar ut en setning....hehe. Bare et tips fra meg, ikke ment for å være slemt : )

Lise sa...

Tar alt til meg :D gjør ting for at det skal bli bedre.. så bare å komme med tips :D