tirsdag 16. juni 2009

Lise rett fra levra :P

jeg ble utfordret av veronika :D (åssen legger jeg sånn link så de kommer rett inn på bloggen din a vero ? )


Hva er du opptatt av nå for tiden?
jeg er veldig opptatt av lille jenta mi da, øver på å gå, så meste av tiden går til å trene på å gå :)


Hva har du på deg i dag?
i dag hadde jeg på meg baggy bokse og en t- skjorte :) Men nå sitter jeg bare i trusa å gensern til Øyvind å ser på grensevakten :P

Hva skal du spise til middag i dag?
hadde ikke no middag i dag, var i byn med Veronika og Martine så vi spise kylling tandori baguett, åsså vare rett i bursdag å da spiste vi deeeeilig kake :)

Hva vil du gjerne lære deg?
jeg vil gjerne lære meg å ikke være så kresen trur jeg, på klær å mat å ting som det.. må alltid ha det samme gamle lissom :P

Hva hører du på akkuart nå?
Nå hører jeg på lily allen - fuck you :P


Hvordan er ditt favorittvær?
SOOOOL OG SOMMER SÅ KLART!!

Hva er ditt mest utfordrende mål akkuart nå?
å gå ned å vekt.. skal begynne på en hvitløkskur, så får se om den hjelper da :P skal hvertfall ned 10 kilo :P vil inn i mine gamle bukser igjeeen :D

Hva syntes du om personen som tagget deg?

HEEEEELT FANTASTISK <3>
Hvis du kunne få ett hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden. Hvor skulle det være?

Det måtte vært på Heistad så klart... trivdes så godt der, vil gjerne Emma skal få samme oppvekst som det jeg hadde, sikker å trygg oppvekst med masse gode venner!

Hva vil du gjerne ha akkurat nå?
akkurat nå vil jeg haaa.. hmmm... potetgull :P men som sagt, er på slankærn :S

Hva vil du gjerne bli kvitt?
fett, fett å atter fett!! Men skal heller ikke klage, for jeg er jo ikke feit feit.. fins jo feitere mennesker enn meg, meeeen det har jo litt med hvordan man føler seg åsså :)

Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?
Hjeeem til Tiesto :P

Hva ser du etter i en venn?
ærlighet, en som støtter deg på godt å vondt.. å en som passer ungen din NÅR du vil :P hehe.. neeeeidaaa..

Hvem vil du gjerne møte?
Tiesto!! hvem ellers lissom ?

Hva slags musikk liker du?
Tiesto hører jeg masse masse masse på, armin van buuren osv. men hører også litt på benny benassi, å nå for tiden litt lily allen.

Hva er favorittplagget i garderoben din?
kjolen jeg hadde i pappas bursdag :)

Hva er drømmejobben?
det må vell være noe som make up artist, søkte skolen å kom inn, men var gravid så den planen gikk i vasken.. blir litt vansklig å pendle til Oslo nå, så får vell heller prøve å finne meg en lærling plass innen butikk eller kontor å bli ferdig med fagbrevet :P

Har du noen favorittmodeller?
nei, men hvis du mener bil modell må det være gamle bilen min som jeg savner skikkelig :( OPEL TIGRA :P

Hvis du hadde 1000 kr nå, hva ville du brukt dem på?
hvis man legger på ett par nuller kunne jeg godt tenkt meg en stoooor båt, ett stoooort hus og masse masse klær :D

Beskriv stilen din:
Vil ikke så jeg har no sånn spesiell stil, liker ikke skille meg no sånn voldsomt ut.. :P

Hva var et siste motebladet du leste?
hmm det kan jeg ikke huske, går liksom mer i foreldre å barn her hjemme :P

Den siste CD`en du kjøpte?
laster bare ned musikk jeg :P men lady gaga tror jeg var den siste cden jeg kjøpte, hadde så jækla dilla på poker face, så bare måtte kjøpe den der å da :P

Hva hørte du på da du ble tagget?
Tiesto - traffic

Hva vil du akkuart nå?
Akkurat nå har jeg løst til å legge meg :P er driiiiit trøtt, fyllasjuken henger fortsatt igjen i kroppen.. jeg pleier nemmelig å være dårlig LENGE etterpå :P

2 kommentarer:

veronika Døli sa...

hahah fuuuck yoooou.. fuck you very very muuucch!!!

Lise sa...

hehehehehe :P