søndag 21. juni 2009

Lørdagen!

På kvelden på lørdagen dro meg, Lise, Silje, Ida, Rikke og Tor ned til Eline Bjerk Øen, der var det flere kjent folk, hadde det kjempe koslig :D der tok vi oss non øl før vi dro en tur på byn for å sjekke livet.. blei ikke så lenge på meg siden vi skulle i selskap til lille Martine som skulle bli velsignet på søndag :D


SØNDAGEN :D

Søndagen var det klart for barnevelsignelse :D vi dro opp til menigheten Veronika er med i, der Martine skulle bli velsignet :) var så hærlig å se den lille familien sto der oppe, lykkelige som bare det <3 gleder meg så til prinsessene våres blir store, å blir liiike gode bestevenninder som det vi var.. de kommer til å få en helt fantastisk barndom, men guttene får de holde seg vekk fra :P hehe.. :P

En litt trøtt Emma, som sovnet med en gang hun la hode på madrassen :P
ÅSELVFØLGELIG GLEMTE JEG KAMERA, MEN BILDER KOMMER HELT SIKKERT PÅ VERONIKA OOOOOOOG ANNE SIN BLOGG :D

4 kommentarer:

veronika Døli sa...

Oh jes!

Lise sa...

:D:D må blogge mer om den.. men først må jeg stjæle non bilder fra dere så jeg får med bilder :P

annie sa...

Haha du får stjæle litt bilder ja Lise:p hehe..

herlig hu lille dåkka di da...sovna med en gang å greier hu a.. hehe

Lise sa...

hehe ja jeg får gjøre det :D :P

jaadaa, rakk ikke legge hue hennes ned engang så var ungen borte :P hehe