mandag 22. juni 2009

Rommet til Emma begynner å ta form :D




Ja, NÅ er det vell på tide å få tulla inn på eget rom.. seelv om HUN absolutt ikke vill, eller er det meg tro ?? :P litt pynt på veggene å litt sånn.. Gardinene hadde faktisk jeg når jeg var liten altså, så så gamle er de :P :D

Men har jo fortsatt litt igjen da, må henge opp barnelampene, henge opp hyllene som dåps presangene skal stå på og litt forskjellig ting, en mini bokhylle og en mini sofa skal være der. Resten av møblene og lekene må jo åsså få plass :P så nå ser jeg at jeg har en del igjen, så her er det bare å starte :P

Tid flyttet dere barna deres inn på eget rom ??

7 kommentarer:

Linn sa...

Min datter Kajsa var 10 mnd,det gikk kjempe fint :) Hun sov mye bedre,ikke så mange lyder å våkne av tenker jeg...

veronika Døli sa...

såå fint det blir snuppa!

Til dere sa...

Flytta nicholas bare 3mnd gammel :)

Anonym sa...

flyttet Torje over på eget rom når han var litt under 3 måneder. Min erfaring er at de sover mye bedre på eget rom!

meg,meg,meg sa...

Vurderer å flytte snuppa på eget rom i starten på Juli.. Da er hun rundt 5 mnd. Tidlig? Tror både jeg og Celine kommer til å sove bedre om natta da. Trivelig blogg du har=)

Camilla sa...

Så utrolig fint rom.
Min lille gutt flyttet på eget rom da han var akkutat 6 måneder.
Ja, flytt henne over på eget rom før hun skjønner noe av det. De sover så godt da se.

Lise sa...

ja da får jeg prøve på det :D Øyvind snorker nemmelig, så selv om hun sover, kan det hende hun blir mye bedre uthvilt når hun sover på eget rom :D