tirsdag 16. juni 2009

Shopping og bursdag :)

I dag dro meg, Veronika å de to hærlige barna våres en tur til Herkules for å shoppe litteranne :) Veronika shoppa ting til barnevelsignelsen, å jeg tror det kommer til å bli kjeeeeempe fint :) Hun kommer sikkert til å blogge om det så følg med der :D

De to snuppene der tror jeg kommer til å oppleve mye sammen.. kommer til å bli bestevenner, eller la meg tenke litt.. de SKaL bli bestevenner :P hehe..


Her er snuppene på tur på fortet i Langesund, grilla å kosa oss :D

Etter vi var ferdig å shoppe, måtte vi ta turen ned til oldemor som hadde bursdag i går, hipp hipp huraaa for oldemor roper Emma :D der fikk vi kaker å kaffe :D


Nå er det kvelden å Emma har lagt seg, Øyvind er nede i Langesund å trener den muske(,)løse kroppen sin ;0)


hva har dere gjort i dag da??


NEI FADEr, nå regner det!!! ÅÅÅÅHHH... AAArGG.. hmmmfff %¤&"?&%¤#¤%#"%¤¤#¤#%#¤%"¤%!"#¤!"#

2 kommentarer:

Anonym sa...

I dag har jeg og Saga vært i barnehagen på møte. Skikkelig gru-gleder meg til hun skal begynne kjenner jeg.

Ellers så dro vi til Krogshavn og grilla middag etter at mannen kom hjem fra jobb. De store ungene bada. Plutselig forsvant sola og det ble kjempekaldt. Kom oss heldigvis hjem før det begynte å regne.

Så deilig med tur på Fortet da. Kommer meg ikke ut på trilling så ofte som jeg vil for tia. Sukk. Håper vi kan ha treff igjen snart.

Hilsen Britt :)

veronika Døli sa...

Idag har jeg vært med deg og styra rundt!!! Var hjemme kl 19 og da lå snuppa og snorka baki sete stakar..:P