mandag 8. juni 2009

Skal ett sår som har vært sydd ...

bli sånn her når man fjerner stinga??




Var hos legen i dag for å fjerne stinga etter jeg fjerna blindtarmen, gikk helt greit det.. så dro jeg opp til Øyvind å Sven med no lunsj der jeg tilfeldigvis så på såret.. å for å si det mildt, det så IKKE bra ut.. dro ned igjen på legesenteret der de så på det, men kom frem til at de bare skulle rense det for å sette på noen strips.. Så dro meg, veronika å de 2 hærligste opp til skien, skulle bland annet på opplæringskontoret, før før vi kom så langt sjekka jeg såret en gang til, siden det hadde bødd gjennom plasteret.. Da jeg åpnet plasteret må jeg inrømme at jeg blei litt kvalm, for med ett stort hull kunne jeg rett å slett se inn i magen, ett HULL i magen lissom!! Siden vi var i Skien dro vi til sykehuset, beskjeden jeg fikk der var at jeg måtte få rekvisisjon av fastlegen min, der kunne de ikke gjøre noen ting. siden jeg hadde blitt operert i Danmark der de har andre bakterier!!!! hALO, hva skjer med helse Norge??!! for no svineri! de gadd ikke engang å se på såret liksom!! så tilbake til legen det blei.. jeg tåler ikke tråden de syr med, men dette viste de jo ikke i Danmark å smertene mine gjorde at jeg ikke fikk sagt i fra... men men, sier bare TAKK Å LOV FOR AT DET GIKK BRA, ett "lite" hull i magen gjør meg ingen ting


ser kanskje ut som nå annet, men arret er inni navelen så ser litt rart ut :P

Hva syntes dere om det Norske opplegget de har når det gjelder leger å sånn?? har dere kanskje noen historier, på både godt å vondt!??

8 kommentarer:

Anonym sa...

fy fader altså! så utrolig ekkelt! Skamme seg legene, det der kan jo ikke være bra!!

veronika Døli sa...

neei vettø hva lise.. blir jo bare værre og værre.. Men alså.. Du må snakke med en annnen lege. Har snakka med endel folk nå og alle reagerer på det. SÅKLART de må gjøre noe! Det der kan jo gå skikkelig galt hvis de ikke får lappa det igjen.

Ser også ut som det har væska mer igjen å!

Nei jeg skal nok ta deg med te noen andre jeg!

Siv Annette sa...

Uff, det så forferdelig vondt ut:/ Teite helse Norge, skal jo være best i verden omtrent, men de svikter jo stadig. Håper alt ordner seg, uansett..!:)

Anonym sa...

Sånn skal det IKKE se ut etter man har sydd nei!!
Du får gå til legen og kreve at de gjør noe!!
Lykke til!

Gunda

Lise sa...

ja nei det ser ikke bra ut i det hele tatt.. :S ikke vil legen gjøre noen ting med det heller, siden jeg ble operert i Danmark er det andre bakterier å hvis de lukker det nå da, vet de ikke om det vil gro noe bedre!! sånn er det, enda jeg var sta som ett esel. så nektet han å gjøre noe som helt med det..

Å i tillegg til detta så sier hu ene som jobber på labben, fytti detta kommer til å bli ett styggt arr altså..

JOO TAKK FOR DEN LISSOM... !! kjente jeg blei veeeldig provosert :S

Anette M sa...

herregud, det er noe a det verste jeg har sett.. så åpent sår da.. det kan jo ikke være rett..
vært hos lege med det eller? hva sa dem?

Andreas sa...

Faen det der er vell ikke bra å gå med..?

Lise sa...

nei ække det vøttø, ikke så stort hull nå, men er hull enda gitt.. legen vil jo ikke gjøre en dritt så.. må vell bare gå sånn da :P