søndag 28. juni 2009

Sommer, sol og ute pils :D






De siste dagene har gått som ett sekund liksom.. å da tuller jeg ikke.. Har vært alt for varmt til å sitte hjemme, så vi har tilbragt tiden på Rognstranda<3 deeeeilig sted... middag på terrassen med gaffærn i den ene handa å pilsen i den andre.. Fredag ble det også en liten tur på byn, som du ser under :P

Vi har liggi i vannet heeele tiden omtrent å Emma har også bada, var såå deilig da, å hu smilte å lo å sprella med alle fire :D Lørdag å Søndag var også Øyvind med på stranda :D å vettu hva, han har ikke klaga 1 gang!! DET er helt utrolig til å være Øyvind på stranda :P hihi..



Hva gjør dere i denne sommer varmen da??

Ser forresten også at dere fortsatt IKKE kommenterer, er det noen som leser i det hele tatt?? skal jeg slutte å blogge ?? hmm. begynner å lure litt når ingen skriver noen som helst ting.. :( trenger ikke ha en konto for å skrive kommentar altså, bare bruk anonym åsså skriver du feks. Hilsen lise, så veit jeg jo hvertfall hvem det er :D


Her kommer noen av bildene jeg har tatt.. har ikke fått tatt så mange siden vi har liggi i vannet hele dagen :D

13 kommentarer:

Frida sa...

Jeg leser men er like dårlig som alle andre til å kommentere :p

Desireé sa...

Deilig med en strandtur i denne varmen ja :)

Linn sa...

Fint bilde av Emma med kjolen!! =)
Rognstranda er kjempe koselig

Ingebjsk sa...

Jeg er innom her hver dag, så du må ikke slutte og blogge.. digger deg.. :O) Klem Ingebjør

Henriette sa...

Koselige bilder da :)

Anonym sa...

så fine bilder :) jeg leser også hver dag, men er dårlig på å kommentere :P

marte

Anonym sa...

meen jeg har kommentert noen ganger å spurt spørsmål å da får jeg ikke noe svar :( hvis du hadde svart så kanskje folk kommentert oftere : D

marte

Anonym sa...

Så skjønn Emma var i sommerkjole :) Er også innom hver dag, men er dårlig til å kommentere :/ Hilsen Mari :)

Anonym sa...

Hei Lise : )

Anonym sa...

Jeg er innom ofte, ikke slutt og blogge :)
(Mye bedre å lese når du ikke skifter farger og strl på teksten:) )

Anette M sa...

Jeg er innom sikkert en gang daglig :)
så jeg leser bloggen din :))
morsomt å se hvor stor ho lille jenta di har blitt.. =)

Anonym sa...

Joda vi leser;)
Marthe 17 fra skien
(du vet ikke hvem jeg er tror jeg;) )

Lise sa...

SÅ BRAAA Å SEE AT DERE LESER :D å tar alt til meg :D så skal bli flinkere til å svare .. :D bare å spørre om det er noe dere lurer på .. :D