onsdag 10. juni 2009

Verdens nydligste skapning !!



I går fikk vi besøk av de nye naboene våres, Ina og Stian :D de hadde med seg verdens nyyydligste hund, Leo... Har veeeldig lyst å gå til innkjøp av en slik liten skapning, må bare få Øyvind på gli :P Emma var litt skeptisk til å begynne med, men etter en liten stund ble hun varm i trøya å hoppa opp å ned der hu satt :P Sååå får vell bare lære Emma å si : " pappa, jeg vil ha mops!!" så får hun det sikkert :P


Hvilken type hunder liker dere??

11 kommentarer:

veronika Døli sa...

SÅ HÆRLIG!!!

Også såå liten a! Blir den større?

Lise sa...

jeg veeeeeeeeeeeeeeeeet, den er heeelt NYYDElIG lissom :P nja, blir vell littebitteranne større, men det er ikke snakk om så mye :P du skulle sett den lisom :P måtte vekke Emma jeg så hu fikk se :P hehe

Jatte sa...

hihi :)
JEG å har mops <3 han er 11 uker gammel ..
De blir (normalt for en hanne) mellom 8 og 10 kg ;)

sara sa...

Jeg vil anbefalle tibetansk spaniel!! Barnevennelige og hel skjønne!!! =)

Susanne sa...

har mops selv, og idag falt han ned trappen.. lille tullegutten:P forleden dag satte han seg på lokket til et malingsspann, hehe! så nå er han grønn i stumpen! morsom hunderase! <3

veronika Døli sa...

hahhaha må bare le av det susanne skriver her. SÅ hærlig da!

Ser for meg lille mopsen flyr rundt med grønn rompe. haha *ler*

Lise sa...

hahahaha :P ja det skulle jeg likt å sett altså :P Hvor kjøpte dere mopsene deres da?? fra privat personer eller sånn som avler de opp ?? noen som vet om noe i nærheten kanskje??

Susanne sa...

hehe! dere skulle sett ham i superdog-drakten sin:P link: http://4.bp.blogspot.com/_TFCljnoII0I/SQcYieGBCJI/AAAAAAAAAQo/RMLiXsSxjWo/s1600-h/27102008115.jpg

vi fikk han som omplassering fra en familie som ikke hadde tid til å ha ham lengre, men tror ikke det skal være noe problem å få tak i dem. sist jeg sjekka på finn.no var det iallefall en del å få kjøpt/bestillt der:)

Lise sa...

NEEEI HÆLLEDUSSAN, harru sett no så skjønnt :D

Susanne sa...

hehe! han er go ja:)

Jatte sa...

Kjøpte min på Mopsebo Kennel på Dokka ( ca 1 time unna Lillehammer med bil- 5 timer herifra) Annbefaler Dem på det sterkeste :)
Veldig hyggelig dame som driver denne oppdretten :D

Kan ta en titt her; http://www.mopser.org/

Ellers annbefaler jeg ikke og kjøpe fra finn.no er somregel (ikke alltid såklart) men somregel veldig mange useriøse som legger ut der :)