onsdag 24. juni 2009

vognkjøring å babyplask!

Sommer å sol!


I går dro meg og Vero å de to små bærtene våres til byn en liten tur, skulle kjøpe sånn UV-Bag til å ha med på stranda å sånn.. meeeen på Down Town hadde de jo ikke Brio leker.. Det var bare BR leker.. :S

ER DET NOEN SOM VET HVOR BRIO LEKER ER ???

Siden vi ikke fant det vi da skulle ha, måtte vi jo kjøpe noe annet da, Jeg kan nemmelig ikke gå inn i en butikk uten at jeg IkKe har kjøpt no.. da klør det i fingrene så jeg tror jeg blir gal..
Innkjøpet i går ble da, en sommer kjole med hatt, noen søøøte ører jeg tenkte hadde vært kult til fotografering ( skal forresten ha en fotograferings time med barselgruppa til lørdag, morro å ha sånna minner :D ) å ett lite badebasseng som Emma STOOOR kosa seg i .. :D



Vi MÅ jo på kafè besøk når vi er i byn :D

Emma har fått seg ratt på vogna, det var gøy :D

Lille søte jenta mi <3

Det berømte Emma fjeset.. :P

Ingen kommentarer: