tirsdag 21. juli 2009

I MORRA!!

Ja i morra drar jeg til Barcelona med jentene :) det skal bli helt knall... Deilig å komme seg litt vekk, vi har godt av det! å spesielt alle mødre som ikke gjør annet enn å skifte drittbleier å fly rundt med ammetåka! MEN om jeg kommer til å savne mammas lille burugle! SOM SØREN! begynner liksom å føle den følsen av å savne hu masse allerede..! Men skal nok bli bra, å får nok helt sikkert masse annet å tenke på der nede! ÅSSÅ så deilig det blir når jeg kommer hjem :)



skal nok bli litt brun! :) Så dere får kose dere hjemme blandt regn å skyer ;)

Jeg vet desverre ikke om jeg rekker å blogge noe når jeg er på jentetur, MEN TIL TIRSDAG! SKAL DET KOMMe MaSSE OPPDATERINGER Å BILDER!!
Blogges på tirsdag :*


Hvor lenge har du vært borte fra ungen/ ungene?

Hvordan var det for deg ?

3 kommentarer:

Linn sa...

Heldige deg!! Sikkert en helt nyyydelig tur du har foran deg :D Fytti....

Jeg har kun vært borte fra min datter på 3 år to døgn av gangen,syns det holdt :p Kun skjedd to ganger..

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

Hm... 30 min :P Hun er bare 6-uker da.

veronika Døli sa...

Kooos dere jenter. Jeg får bli med neste gang! Vil ikke være såå lenge borte fra LILLE Martine. hehe ;)