onsdag 5. august 2009

Farging av håret + venninne treff <3

Veronika kom for å fikse å stripe håret mitt, i litt lyse striper. Trodde SÅÅÅ det kom til å bli orange lissom, men utrolig nok ikke orange! kanskje littegranne men skal ha litt mørke striper i å sånn snart, så da kommer det til å forsvinne helt ;) legger ut bilde av resultatet litt senere, ligger bilder på veronika sin blogg, men nå er det så lenge siden å jeg husker virkelig ikke hvordan jeg legger til en link!


Jentene våres kosa seg sammen imens vi holdt på! Å GUD å svær Martine har blitt, den goklumpen altså..! åsså så blid, Emma må du kjempe, å da mener jeg KJEMPE for å få a til å le, mens bartine kan du bare si BØØØ til så ler a.. :P noe så hærlig vøttø.. :) Begynt å sitte litt å greier, samme tid som Emma satt sånn ca åsså. så er ganske likt mellom de! Har noen bilder fra Emma var ca. 3 månder å da sitter hu, men ikke alene da, hun holder seg fast i lekegrina :P så hu begynte med juks.. Er jo ikke alltid det er bra å begynne alt fortidlig med ting heller! kan gå ut over ryggen!! :) men å vente til de klarer å sette seg opp selv! DET må var tøv, hvordan skal de lære seg å sitte da ? sånn ca. samme str. i klær å greier, må si Martine drar innpå ;) hihi


DEN FØRSTE KRANGELEN!



Emma : smiiiiiiil da Martiiiiine, jeg er så leeeei av å smile alene hver gang mamma tar bilde!

Martine: Å du trur ikke mamma gjør det lissom! jeg orker ikke, kinna er støle lizoom!


Emma: Høøøør hva jeg sier, å lat som det ikke gjør vondt!

Martine: FAEN Emma, det der gjør vondt!

Emma: DRIT I DET Å SMIL!

Martine: NEEEEEI


Emma: Å herreeeguuuuuud! hør hva jeg sier!!!!

Men vaffal! Jentene våres er de TO hærligste skapningene, å de skal bli bestevenninner <3 E<3 M<3

1 kommentar:

veronika Døli sa...

Hahhahaha

*ler seg skakk!!!* Hohooho!!!!

De er så søøøte. Er så morsomt når de begynner å bli mer like i oppførsel og str :D